Frukost

[2240]
Hur ser din frukost ut?
Jag äter fil, sunt och gott med färsk banan nerskuren i filen. Två smörgåsar med leverpastej och lite juice.

Favoritfrukosten?
Jag vet inte, jag skulle inte äta den själv i alla fall.
Duka upp fil, bröd, flingor och en del annat på bordet, ett frukostbord helt enkelt.

Eftersom jag äter frukost själv, så blir det så att jag gör klart vid bänken och tar med mig till köksbordet.
Har på radion och läser tidningen, eller läser, ögnar igenom den i alla fall.
Det beror på hur mycket tid jag har, om jag ska och jobba eller inte.

Jobba, det ska jag göra imorgon och resten av veckan.

Vi på jobbet ska ha surströmming på lördag, det ska regna då... Tråkigt!
Men hoppas att prognosen ändras senare i veckan.

Snart är det sängen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback