Försvarets hudsalva

[2118]
Under den gågna veckan har jag ju varit lite snuvig och för att undvika en narig och sårig näsa på grund av allt snytande så har jag smöjt näsan med Försvarets hudsalva, som finns på Apoteket, den funkar super!
Näsan har hållit sig i bra form. :)

Så jag rekommenderar att du går på Apoteket och köper Försvarets hudsalva nästa gång du är förkyld och vill  undvika en sårig näsa.

Det blev ingen ballongflygning idag, det blåste för mycket, igen.
Nåja, det får väl bli en annan gång, hoppas jag!

Imorgon är det jobb igen.
Sen på kvällen är det fest i Sörfors.
Hoppas det blir kul.

Det ryktas om att det finns badtunna, men den här tjejen kommer inte att nyttja den.
Har nämligen ingen baddräkt, ingen bikini heller...
Får försöka hitta en på rean... *fick en idé* =)

Får kanske gå på Klädhuset, de har haft baddräkter, även bikinis.
De har ett speciellt linne också, som jag skulle vilja ha ett till av, bara om det finns på rea.
Vet dock inte om de har börjat med sin rea än, får undersöka den saken.

Ha det gott!
Ciao!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback