Förkyld!

[2202]
Idag har jag verkligen blivit förkyld.
Men det har ändå gått bra att jobba, ovanligt bra faktiskt.
Det känns dock bra att jag är ledig på måndag, hoppas bara att de inte ringer och frågar om jag kan jobba...
Jag vill ju jobba, men det är ju bättre att jag är hemma och kurerar mig än jobbar.

Sov på soffan ett tag ikväll, vilket gör att jag inte är så där jättetrött nu, men jag har ändå tänkt gå i säng snart, får väl se hur det går med det.

Helgen blir kort, eftersom jag jobbade idag.

Nästa helg ska det bli surströmmingsskiva hos en jobbarkompis i Sörfors, funderar hur jag ska ta mig dit och hem?
Köra bil och sova över, ta bilen och köra hem på kvällen, ska jag be om skjuts och hämtning?
Knepigt det där... Men jag hoppas det löser sig, vilket jag tror att det gör.

Hade för mig att det var något mer jag skulle skriva och berätta om, men jag tror nog inte det.

Så jag säger Adíos för den här gången!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Junitjej

KRYA PÅ DIG!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback