Dansa i regnet

[2211]
När jag slutade idag så regnade det ute.
Det skulle ha varit skönt att klä av sig alla kläder och få dansa i regnet.
Känna regnet mot kroppen, mot ansiktet.
Men det kändes lite väl obekvämt att börja klä av sig alla kläder där, mitt på Vasaplan.

Hade jag däremot varit i Laxbacken, eller där jag kände att jag skulle vara bekväm med att klä av mig, så skulle jag nog ha gjort det.

Imorgon jobbar jag till 12, men ska stanna kvar för att göra ett test om försäljningsregler.
Sen funderar jag på att åka till Vännäs, har lite ärenden att göra på Systemet där.
Har tänkt åka till Laxbacken också, men behöver inte vara hemma förrän vid 17-tiden, för mamma jobbar.
Åker tillbaka till Umeå på torsdag.

Nästa gång det regnar kanse jag får dansa i regnet...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback