Bröllop

[2010]
Imorgon är det dags, Christian och Marie ska gifta sig i Bjärtrå kyrka utanför Kramfors.
Christian är mitt äldsta syskonbarn, bara så du vet. :)

Mamma och jag åker imorgon bitti.
Exakt tid vet jag inte, men senast 08 skulle jag gissa, det tar ca tre timmar att köra ner.
Vigseln börjar 16.
Behöver ju lite ro innan vi ska i väg till kyrkan.

Något som slår mig nu är att jag ska stryka blusen jag ska ha på mig imorgon.
Ska också ha fotbad ikväll, ska bli så skönt.
Skölja upp en BH ska jag också göra.

Bäst att sätta fart. =)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh bröllop i Kramfors, vad mysigt det lät :)

Postat av: Mona

Hoppas det blir en fin dag och att regnet håller sig borta! Vi åker söderut nu på måndag... kram

2007-07-07 @ 13:39:55
URL: http://mon.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback