Besök?

[2203]
Jobbade till 1815 ikväll, det har gått bra.

Hade tänkt fara till bror och vattna blommorna, men bilen var död, jag gissade det, så jag blev inte förvånad, bara irriterad.
Imorgon hade jag tänkt fara till Laxbacken, men det går också bort eftersom bilen är som den är.

Åh, vad det är irriterande när bilen är som den är.
Det är tydligen något som stjäl strömmen till batteriet, därför håller den på som den gör.

Jag hoppas på att få besök till veckan, får väl se om den saken, bara att vänta och se.

Förresten, nu har jag bestämt mig angående 30-årsfest vs kubbturneringen, det blir kubben, på grund av bilen.
Annars hade jag tänkt ta bilen på lördag för att fort ta mig hem och göra mig klar och sen åka till Pengsjö, vara där ett tag och sen direkt till kubben, men bilen gör att jag skippar Pengsjö och tar bara kubben.
Blir kul, hoppas jag i alla fall.

Imorgon är jag ledig, skönt!
Men jag ska göra lite ärenden, lite måsten.

Hade tänkt diska ikväll, vet inte hur jag ska göra, men blir nog att sätta igång en skiva med en bekant och diska, så jag har det gjort imorgon bitti.

Nu är det mycket svammel, därför är det dags att sluta.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback