Ballongflyg

[2331]
På torsdag ska mamma och jag flyga ballong, eller vi ska åka luftballong.
Om nu inte vädret ställer till det, får hålla tummarna.

Skulle egentligen vara ledig på torsdag, men nu ska jag jobba i Vännäs den dagen, det blir dock bara till 16 eftersom ballongflygningen är klockan 19.

Undrar hur länge flygningen håller på?

Jag trodde att det var mycket jag skulle skriva, men det var tydligen inte det.

På lördag är det bröllop.

Har haft skorna på mig jag ska ha, och nu kom det, skavsår, på höger lilltå...
Jag tror jag ska låta de stå till på lördag.

Har fortfarande inte bestämt mig, 30-årsfest eller kubbturneringen...?

Ha det gott du som läser, om det är någon som gör det...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: A

Vad roligt att flyga luftballong, det vill jag också göra... Men det är ju ganska dyrt... :P

Postat av: Mona

jag läser såklart, tack -hoppas du med får det bra, låter roligt med alla olika aktiviteter i dagarna! Själv så jobbar jag två pass till innan semestern!

2007-07-04 @ 21:44:51
URL: http://mon.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback