Alex Schulman??

[2247]
Jag var ute och åkte bil ikväll, och då tyckte jag att jag såg Alex Schulman sitta på fönstret till en bil som körde...
Men jag har nog fel, men de var lik, i alla fall i hastigheten.

Annars har det inte hänt så mycket spännande idag.
Var och fick mitt batteri tillbaka satt i bilen, vattnade blommorna till storebror, som jag skulle ha gjort igår, om bilen startat.

Jag har sökt några jobb idag.
Ringde AF för att meddela vad jag har gjort de sista två månaderna.

Imorgon är det dags att jobba igen, men det blir ganska lugn dag, börjar inte förrän 0930 och slutar 1815, en lagom dag, för att på lördag jobba precis hela dagen, 0800-1530, kommer att kännas.

Sen på lördagkväll är det dags för kubb, "vi ska vinna vi ska ta dem!" =)

Är en dokumentär om Kirk och Michael Douglas på Kanal9 nu, skulle se den, men den räckte så länge, så jag började spela in den, men så såg jag att den går i repris i natt, så då ställde jag in videon, för att få med hela.

Nä, nu är det dags att tänka på refrängen och gå i säng.
Även om jag legat på soffan och slumrat idag...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback