Varför är jag såå trött??

[1058]
Jag hade kunnat ligga och halvsova i sängen hur länge som helst idag, förstår inte varför jag är så himla trött.
Dags att köpa lite piller att knapra på, uppåttjack kanske?
Men kanske hjälper det med järntabletter, vet ju att jag har lågt järnvärde.

Ska ner på stan en sväng senare idag. Ska lämna videofilmer till Marina som hon ska ta hem till mamma. Har spelat in en del saker till mamma, som hon nu ska få se.
Sen blir det skidor, skidskytte, men jag ska först stanna av på Lapponia Sport på Ersboda, och köpa jacka, fleecejacka och byxor.
Får se om det blir promenad hem eller om det blir buss, är jag snabb så kanske jag kan åka på övergången hem. :)

Ha en härlig helg!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback