Trevligt med besök!

[1102]
Igår skulle det egentligen varit en föreläsning, men föreläsaren landade inte i Umeå, det hade blivit något fel, så föreläsningen blev inställd.
Det blev ju bra, för då hann jag plocka undan innan Lisa W skulle komma hit och hälsa på.
Tyvärr blev det struligt ändå.
Syndade och åt på Max, lång kö gjorde att jag blev sen hem, och höll på att äta de sista tuggorna när Lisa ringde på dörren, men det gick bra ändå. :)
Det var en trevlig kväll, det får vi göra om!

Idag är mina planer att göra i ordning räkningarna, så jag har det avklarat.
Sen har jag tänkt mig ut på promenad, ska gå till Team Sportia, Intersport, Stadium och Laponia Sport. Ska kolla på en undertröja, eller kanske ett  helt underställ.
Ska kanske kolla om en dunjacka också, vill också se ut som en michelin-gubbe. =)
På Laponia Sport har de en för runt 2000 kronor, den ska vara ordentligt varm också, ska tåla ner till 50 minusgrader.
När jag ringde igår och frågade vad den kostade, så berättade han att Fjällräven gick på 4000, så då är den här billig.
Nåja, jag får se, den kan ju vara lite för kort, vill ha så den går över ändan.

Nu är det slut för den här gången!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback