Tillplattat

[2150]
Idag var jag nere på stan redan 1020, gjorde lite ärenden.
Hemma igen, så såg jag längdskidor, och efter det hade jag tänkt mig på Strömpilen, skulle göra lite ärenden. Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, höger framdäck var platt, jag skulle inte ta mig någonstans med det däcket.
Ringde Torbjörn, han kom på en timme och hjälpte mig, men jag vet inte om jag egentligen skulle behöva ett bättre begagnat däck, som jag kan ha säsongen ut, så köper jag fyra nya till hösten.

Efter Torbjörn varit här så tog jag bilen på Strömpilen, så jag fick jag mina ärenden gjorda. Det tappade luft, men nu när jag var ut för någon timme sen så var det då inte helt platt, så jag får väl se hur det ser ut imorgon bitti.
Bilar är bra när allt funkar...

Det var nog allt för idag!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej!
Synd att däcket var platt, hade varit trevligt med besök. Du får gärna komma förbi ngn annan dag! Annars kanske jag kan komma och hälsa på dig!?

Postat av: Eva till Lisa

KLart du kan komma hit! Men jag vill veta lite i förväg, så jag hinner städa undan, ta bort dammråttorna. =)
Baka en liten kaka också. :)
Annars får vi ses på stan eller något sånt! :)

2007-01-04 @ 22:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback