Så var det dags igen!

[2154]
En vecka sen däcket var tillplattat, och har sen dess hållit luften.
Ikväll så tänkte att nu ska jag pumpa och se hur länge det håller.
När jag kommer på OKQ8 så pyser det från däcket, pumpar upp det och det pyser fortfarande, hade tänkt handla lite på Willys, men det var kö, och jag ville inte riskera att bli ståendes där, så jag åkte hem.
Väl hemma, så pös det från däcket fortfarande, efter 45 minuter så gick jag ut, däcket var tomt...
Så nu måste jag antingen fixa ett nytt däck, begagnat menar jag, eller så blir det fyra nya.

Åhhh, så jobbigt! Så irriterande!

Lisa var och hälsade på mig i eftermiddag, det var trevligt, inte så ofta jag har besök.
Men jag väntar fortfarande på ett annat besök... *hehe*

Ha det gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback