Nytt år, ny maskin

[1753]
Ett nytt år har börjat och jag fick installerat en ny maskin idag, den yngre av de som var hit gick det bra att vila ögonen på. :)

Annars idag då, nä, inte mycket.
Var på Headline och fick lite mer slingor, inte vet jag om det syns så mycket men men...
Sen tänkte jag att jag skulle på Arbetsförmedlingen, men gissa om det var kö, hörde en kille hade suttit och väntat en timme, då hade det varit runt 30 före, men jag hörde inte så bra om han sa det.
När jag tog en lapp så var det drygt 50 före, så jag gav upp ganska fort.

Gick på Saedéns för att höra hur rekryteringen gick på tjänsten de hade ute, men hon som hade hand om det var sjuk, så jag får göra ett besök senare.

Skulle kolla om nyårskort, har inte skickat några julkort, på Gallerix fanns bara dubbla kort för 20-25 kronor styck, och på Timarii hade de plockat bort nyårskorten.
Men det slår mig just nu att jag kanske kan hitta några billiga på nätet. :)

Vet inte vad jag ska äta får något ikväll, om det blir en tur till Kärnan eller... Troligtvis blir det så.

Slut för den här gången!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback