Misstänkta bomber, 1-årskalas och innebandyboll på kinden

[0008]
Det har varit en rätt händelserik dag.
Började med att se slalom och sprint på tv, duschade också.
Vid 13-tiden så gick jag på Ersäng för att se innebandy.
Hann inte mer än komma ut på gångbanan så ser jag en polisbil, frågar om det är något allvarligt som hänt, misstänkt bomb får jag som svar.
Hjälp!! Känns ganska bra att inte vara hemma, men samtidigt är det ju lite spännande.

Väl på innebandyn så hinner jag inte mer än sätta mig så får jag en innebandyboll på kinden, det kändes! Kinden är lite svullen nu, men den gör inte ont och svullnaden syns inte.
Var tvungen att gå innan matchen var slut och då låg Ersboda under med 3-6, eller var det 3-5...??

Jag var tvungen att gå för att åka på Elsas 1-årskalas.
Elsa fyllde ett år igår, lördag, men hon blev firad i dagarna tre och idag, söndag, så blev det lite av mamma Malin och pappa Patriks kompisar som kom.
Elsa fick av Emma och mig en sparbössa i form av Barbapappa.

Väl hemma så syndes inte något av eftermiddagens bombsökning.
Det läskigaste av allt, var att polisen fått tips att det ska ha funnits sprängmedel i lägenheten genom ett vittnesmål i ett annat brott, vad är det för grannar jag har??!!
Skrämmande!! Läskigt!!

Nu är det sängen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback