Långpromenad i snålblåst

[1716]
Oj, så trött jag var när klockan ringde där vid 0920, men jag var vaken så jag kunde försöka att lösa Melodikrysset.
Det gick rätt bra, några ord fattas, men nu med lite hjälp så fattas en bokstav.

Efter det intog jag soffan och såg 15 km klassiskt (h) från Ottepää, Estland.
Det gick väl så där för svenskarna, Martin Larsson var överraskningen.

Sen läste jag på text-tvn att Jens Byggmark ledde efter första åket i slalom i Kitzbühel, jag hoppades ju att jag skulle få se det på tvn, men glömde ju att kolla in Eurosport.
Men tur text-tv finns. :)
Där fick jag se hur det gick, att han vinner!!
Min personliga favorit, Markus Larsson, gick det sämre för, han blev 67:a... Men han kommer igen och vinner i Åre! :)

Efter det så klädde jag på mig och gick till Sporthuset, men stannade till på Barnens hus för att se om jag hittade någon bättre present till Elsa, men nä, det fick bli sparbössan på Sporthuset/Babyproffsen.
Vidare blev det Obs, sen hem.
Kallt så in i baljan blåste det, tur att jag kunde värma mig lite inne på affärerna, så jag blev varm medan jag var där, så jag inte behövde frysa alltför mycket.

Nu ska jag väl börja göra lite mat.

Ha en trevlig lördagkväll!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback