Helg igen

[2310]
Har suttit och pratat i telefon i en dryg timme, en gammal postis hörde av sig, det var roligt!
Blev bjuden på fest i början på februari, får se om det blir det eller inte.

Annars har det inte hänt så mycket idag, har kört min bil för första gången på över en vecka, har ju haft problem med däcket, det blev lagat i måndags.

Det enda som jag är besviken på nu är en "kompis", vi kom i kontakt med varandra för drygt åtta år sen, men för två år sen så skaffade han tjej, och så helt plötsligt så försvann han.
Han fyller år några dagar före julafton, och jag skickade ett kort till honom, och på julafton så skickade jag ett sms till honom, inget svar...
Skickade ett sms på nyårsafton också, inget svar då heller.
Lämnat ett meddelande på ICQ, men inget svar där heller.
Sånt är så tråkigt! Men det är hans förlust, inte min!
Han var en bra kompis, men tyvärr så var han inte så bra som jag trodde. Trodde att han skulle vara kvar länge, men tydligen inte.
Fick precis svar av honom nu... *chockad*

Den första april ska en gammal klasskompis spela i Robertsfors. Har inte träffat honom på hur länge som helst. Har jag överhuvudtaget sett honom sen vi gick ut nian? Det var ju 1991!
Han, min klasskompis, ska tillsammans med Erik Winqvist uppträda med Ted Gärdestad-låtar, det ska bli roligt att höra!

Snart är det nog dags för sängen.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback