Blixtinkallning

[2302]
Once you pop, you can´t stop... Sorry Magnus, men jag ville också bidra med den här hemsidan. :)
http://uk.download.yahoo.com/ne/fu/attachments/bubblewrap.swf

Jag var uppe strax före 09 imorse, mest för att det var skidor på tv, men jag hann inte se.
Hann inte mer än stiga upp ur sängen så ringde telefonen, det var Lena från Systembolaget,  Wasagallerian, hon hoppades att jag skulle kunna komma och jobba, visst det gick ju.
Hela dagen, jag skulle ha börjat 0950, men tills dess hann jag inte, men jag hann till ca 1030.
Och som vanligt så kommer folket sista timmen... SIsta kunden gick runt 1515, en kvart efter stängning.
Men dagen gick bra ändå.

Har fått prova spray-plåster, en lite cool grej. Man spejar på såret och det blir ett skydd, bättre än ett plåster, blir inte så handikappad. Men det håller nog inte lika bra som ett vanligt plåster, men för stunden.

Har nog tänkt mig i säng snart, känner mig lite trött efter dagens arbete.

Må gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback