Melodifestivalen

[2343]
Veckans deltävling från Göteborg är för dryga två timmar sen avslutad.
Rätt låtar som gick till Globen? Ja, jo, det får jag väl säga att jag tycker.
Vill också säga att veckans deltävling var sååå mycket bättre än förra veckan, så otroligt dåliga låtar det var då, för att denna vecka vara rätt bra låtar rakt igenom.

En gammal jobbarkompis ringde till mig strax efter 04 imorse... Vi pratade bara någon minut, jag var alldeles för trött för att prata i telefon.
Det mest irriterande var att jag låg vaken i nästan en timme efteråt.

Jag hade ju tänkt lösa Melodikrysset, men vaknade strax före 11 och då hade ju skidskytte-stafetten börjat.

Löste det i efterhand på nätet, så jag har inte missat det. Kunde inte allt, men det finns ju hjälp. :)
Har dock  inte skickat in det, lite tråkiga vinster.

Får se om det blir skidskytte och alpint imorgon, eller en gammal jobbarkompis kommer in till stan.

Ha det gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback