Allt och lite till

[2134]
Det var ett tag sen jag skrev, men det har inte hänt så mycket spännande sen sist.
Jobbade i Vännäs i fredags.
Igår och idag steg jag upp för att se VM i Sapporo, efter det har jag somnat på soffan. Lätt att bli trött efter att ha stigit upp strax före 06.
Igår eftermiddag var jag och såg ESK-K4 i innebandy, det blev oavgjort.
Igår kväll var det ju Melodifestivalen, mina favoriter gick till Globen, mitt tips är att någon av dem får åka till Helsingfors, och Andreas Johnson har fördel.

Har fixat med räkningarna ikväll.
Beställde två böcker från adlibris.se också, på rean som börjar på tisdag.

På tisdag, får se om det blir Harrys och music/pop-quiz då igen, får väl se vad som händer.
Just ja, på tisdag ska jag och klippa mig, men sen blir det inget gjort hos frissan förrän i slutet på juni, början på juli, innan jag ska på bröllop.
Vem som ska gifta sig? Min systerson Christian.

Har sålt lite grejer på Tradera, men en har inte betalt än... Ska göra mitt bästa att få tag i honom, annars måste jag lämna ett negativt omdöme och lägga ut en ny auktion.

Fast jag mest ha sovit idag och legat på soffan är jag trött, jag har dock tagit en promenad.
Borde ha diskat också... Imorgon kanske...

Ha det gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback