Uppe med tuppen

[0925]
Jag steg upp vid 07-tiden för att gå ut och sätta i kupé- och motorvärmaren i bilen, ska använda den senare idag.
Ska bland annat fara på ICA Maxi och handla lite.
Hade tänkt gå i säng efter det, men jag var ju pigg när jag kom in.
Jag satte mig och åt frukost.

Därefter gjorde jag ett energibröd och nu ska jag strax göra en saffranskaka.
Känner mig riktigt nöjd med mig själv!

Har tänkt göra ischoklad någon dag också, har aldrig gjort det, men det verkar inte vara så svårt.
Funderar dock hur jag ska smälta chokladen, har ingen mikro.
Men kom på att jag har en lite mindre rostfri bunke, som jag nog kan ta och smälta över ett vattenbad.

Angående
Rovern, jag har mer eller mindre bestämt mig nu, jag kommer nog att slå till! *spännande*

Imorgon är det besök hos frissan, ska vara där 0830. *gäsp*
För jag kommer inte vara så pigg som jag var i morse... Det kan jag nästan slå vad om.

Dags för nästa kaka!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback