Så ofantligt trött

[2118]
Förstår inte, men jag är så ofantligt trött ikväll.
Trött i kroppen.
Gissar att det beror på att jag jobbat idag, och det har varit rätt mycket folk.
Och imorgon lär det ju bli ännu mer...

Min bil... Rovern...
Den är såld, det var med andra ord inte meningen...
I och för sig så tänkte jag alldeles för länge, men samtidigt så fick kanske killen som såld den vad han begärde.
Nåja, sökandet fortsätter.

Har dammsugat och diskat ikväll när jag kom hem.
Nu ska jag duscha, sen nästan gå i säng.
Börjar jobba klockan 08 imorgon.

Hade tänkt slå om julklappar ikväll, men det får jag göra imorgon när jag slutat jobba.

På söndag åker jag till Laxbacken.
Kommer tillbaka till Umeå på onsdag, börjar jobba 07 på torsdag. *gäsp*

Hoppas just du får en fröjdefull jul!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback