Nu är det jul igen

[2148]
Idag är jag ännu tröttare än igår.
Ska gå i säng snart har jag tänkt, men måste slå om lite julklappar först.

Imorgon åker jag till Laxbacken.
Tidig eftermiddag blir det, typ vid 14-tiden gissar jag.

Har inte tänkt ställa någon klocka, så jag hoppas jag vaknar i bra tid.
Men jag ställer den nog på klockan 10 ändå.
Så jag vet att jag tar mig upp.

Nä, mer intressant än så här blir det nog inte...

Kan ju bara berätta att det var mycket folk idag också.
Förstår inte varför de ska handla nu, när de kunde ha handlat för en månad sen...

Nåja, nästa rusch blir torsdag-lördag och måndag nästa vecka, inför nyår.

Men det är en annan historia!

Vill avsluta med att önska just dig en GOD JUL!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback