Lussekatter

[2055]
Jag har känt mig såå duktig idag!
Har jobbat idag, började 0745, men eftersom jag var där tidigare, så började jag tidigare.
Behövdes fylla på varor.

Efter jag slutat jobba så gick jag en stund på stan, köpte bland annat en bandritsare, ska använda den när jag ska göra paket till jobbet imorgon.

När jag kom hem åt jag lite, sen gjorde jag bulldeg!
Gjorde bara på en halvliter mjölk, men det räcker gott, hade det varit mer bullar så hade jag inte haft plåtar så det räckte.
Har gjort saffrasbullar, typ kanelbullar, istället för kanel hade jag mandelmassa, lite socker och vaniljsocker i. Gjorde även några lussekatter.

Igår, söndag, så var jag till Bureå igen.
Kollade in
Rovern, det blir nog så jag slår till! :)

Nä, jag borde nog diska bort.
Har tänkt baka lite imorgon också, innan jag ska i väg på jobbet för utbildning.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas du får en trevlig måndags kväll, hälsningar Felicia! =)

Postat av: emma

mh gott med bulldeg!

2007-12-10 @ 21:10:06
URL: http://emmalindau.blogg.se
Postat av: Mona

Önskar jag också hade tid för diverse julbak,(jobbar en massa före jul dessvärre). Bilen du tittat på ser ju jättefin ut! :) Ha det!

2007-12-10 @ 23:37:06
URL: http://mon.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback