Inryckning

[2316]
Jag hade tänkt baka lite idag, men det blev till att jobba istället.
Jobbade inte så länge, från 12-1815, rätt lagom.
Blir desto mer på fredag och lördag.

Måste slå om julklapparna också.
Alla är dock inköpta, nästan.
Två är kvar, men de ska jag köpa snart...
Blir på fredag eller lördag.

Har fortfarande inte ringt på
bilen, men måste ju göra det snart...
Men har ju liksom inte bestämt mig än... Eller har jag det?
Tala om beslutsångest!!

Har tänt ljus och lyssnar på Peter Jöbacks julskiva, lite julstämning har jag allt!
Men nu ska jag gå i säng, hoppas vakna tidigt imorgon.
Har tänkt baka en limpa, saffransbullar, russinkakor utan russin, saffranskaka och göra sista satsen ischoklad.
Hinner jag allt det där imorgon??
Hoppas det...

Mot sängen!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mona

oj vad du julpysslar... själv jobbar jag varje dag den här veckan, får se om jag hinner göra något julbak till helgen. Dock inklämt mellan jobb, julklappsbyten och ett födelsedagsfirande. Helst hade jag önskat att det var julafton på tisdag istället! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback