Grus i ögonen

[1132]
Det blev som jag trodde, grus i ögonen i morse när klockan ringde där vid 0630, det blev att snoosa.
Blev inte så mycket piggare, men jag visste i alla fall vad det var som lät.
Tog till slut mig ur sängen.

Stegade in på Headline någon minut innan halv nio.
Skönt att bli ompysslad.
Massage i schamponeringsstolen, hon masserade hårbotten också lite.
Blev klippt också förstås, det blev ordentligt, lite kortare än vad jag trott, men det växer ju ut.
Sen är det ju en vanesak också.

Det var alldeles för kallt när jag var klar och alldeles för länge innan affärerna öppnade, så jag gick på jobbet för att värma mig lite.
Mössa är ett måste idag!
Gick ett ärende på Apoteket till en jobbarkompis, jag skulle liks dit själv också.
Nu är det bara en klapp kvar att köpa, men den köper jag till veckan.
Ska göra lite bröd också till julklappar.

Har tänkt göra ischoklad också, får se när det blir...
Imorgon eller på fredag innan jag ska jobba.
Eller idag, börjar 1550.
Det blir nog någon råd.

Nä, nu ska jag baka bröd.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback