En vecka kvar...

[1736]
Om en vecka så är det julafton!
Hur kan det gå så fort??

Vad har hänt sen sist?

Blev akut barnvakt i fredags också.
Jobbade. Blev en relativt tidig kväll på fredagkvällen.
På lördag försökte jag få skjuts på Haga, men det gick inte bra, fick ta bussen.

Jobbade först, mycket folk.

Sen blev det hem för att göra mig i ordning för mingel hos chefen och mat på Lottas.
En trevlig kväll.
Tog sista bussen hem.

Vaknade vid 09 på söndagmorgon.
Bakade lite och gjorde ischoklad.

Tog sen bussen till Tess för lite julmys med henne och några andra från jobbet.
En trevlig kväll, det också.

Idag har jag tvättat klart.

Imorgon har jag tänkt baka lite.

Måste bestämma mig för bilen också...
Har fortfarande inte gjort det.
Både vill och inte...

Nä, mer än så här var det inte.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback