Bakdag

[2150]
Det var trögt att ta sig upp idag.
Men jag tog mig upp ur sängen innan 10.

Hade inte mycket energi till att börja baka, men jag tog mig i kragen.
Det slutade med att jag bakade sex sorter, började med en limpa och slutade med bullar,
där emellan blev det lite kakor.

Hade inte tänkt baka så mycket, men jag ska jobba imorgon, så jag var liksom tvungen att göra allt klart idag.
Ska göra en sats med ischoklad imorgon när jag kommer hem från jobbet har jag tänkt.

Det var en aning pyssel för att få in allt i frysen, men nu ligger det på plats.

NU ska jag ta in täcke och påslakan, som hänger ute... KALLT!!
Ska byta i sängen och sen ska jag duscha.
Västerbottensnytt ska jag kolla på lite innan jag ska gå i säng.

God natt!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback