Ändrat

[2242]
Jag skulle ha varit ledig idag, men det väntande samtalet kom.
De ville att jag skulle jobba, och det behövdes verkligen.
Så här mycket folk tycker jag inte det var lördag före jul.
Men det är väl bara det att de flesta inte vet att det är öppet på nyårsafton också, vilket jag inte förstår varför vi har...
Så är det i alla fall...

Hade tänkt mig till Laxbacken idag.
Skulle åkt idag, men när det blev jobb så tänkte jag fara efter jobbet, men när jag slutade så snöade det och jag hade ont i huvudet.
Blev kvar i stan i stället, åkte ut på Strömpilen på ICA Maxi, handlade lite.
For mest dit för Zeunerts julmust. :) Blev lite annat också förstås.

Har sett Annie ikväll, hade tänkt se Hajar som hajar, men det blev lite strö-tittning.
Nu har jag på Kommisarie Lynley, ska nog snart inta soffan igen.

Hade ju för mig att det var något mer intressant jag skulle skriva om, men jag kommer inte ihåg det...
Jo, nu ramlade 25-öringen ner...
Han jag fått vibbar av tidigare, nu vet jag inte längre...
Det var nog precis som jag misstänkte själv, jag läste in för mycket i det...
Men han är ju fin att titta på ändå. =)

Ha det gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback