Akut barnvakt

[2146]
Hade ställt väckarn imorse för jag skulle få besök av en kompis som skulle lämna ett par örhängen hon har gjort, som jag ska ge mamma i julklapp.
Men hon kunde inte komma.
Vi ska göra ett nytt försök i morgonbitti.

Telefonen ringde vid 0745, det var storebror, Levina kunde inte vara hos dagmamman.
Frågan var ju om jag kunde ta henne till jag började jobba, och det gick ju bra.
Han kom och hämtade henne på jobbet.

Det har gått bra att jobba idag, men det har varit mycket folk.

Jobbar imorgon också...
Bävar, för om det var mycket idag, hur mycket kommer det inte att vara imorgon???

Snart är det faktiskt dags för sängen!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mathilda

hej! kika gärna in på vår blogg. :)
vi startar den idag så du kan vara
med ändan från början! säg gärna vad du tycker!
ha det super.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback