Tillbaka i Umeå

[2133]
Kom tillbaka till stan vid 1430-tiden idag.
Hade varit och hälsat på pappa först.
Undrar om han var medveten om att jag var där och hälsade på?

Jobbade igår, i Robertsfors, men jösses så lite folk.
Under en timme när jag var lunchavlösare, så hade jag en kund...
Hade ju varit in kunder tidigare och 1230, när lunchen var slut, så kom det fyra stycken på en gång.

Efter jag det att jag hade jobbat så åt jag lunch, sen gick jag till pappa.
Han skulle precis ta 14-medicinen, så då steg han upp, eftersom jag var där, annars hade han sovit längre.
Vi tog en promenad till ICA, köpte två bananer och lite godis.
Han ville vända efter bara en liten bit, men med en filt på benen så gick vi vidare.

For därifrån vid 18-tiden, då var pappa trött, han satt och halvsov i stolen.

Varför jag for in till stan idag, var för att jag och en bekant skulle fara och titta på en bil, men det blir inget köp, alldeles för rostig.
For även om och kollade på en till, hade funderat på att köpa den, men det var en annan en som köpte den ikväll.
Nåja, jag får spana vidare, det kommer säkerligen en som bara väntar på att hamna i min ägo. :)

På fredag ska E, MS och jag träffas, MS och jag har fyllt år.
Men det blir en kortis, MS börjar jobba 1330, jag börjar en dryg timme senare.

På lördag blir det evenuellt fest i Robertsfors, får se om det är någon från stan som ska dit, far inte dit själv.

Sverige spelar mot USA på Ullevi, i halvtid står det 0-0, hoppas på vinst för Sverige!
Även fast vi inte spelar om något.

Imorgon ska jag ner på stan och köpa MS present från mig och E.

Ciao!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback