Solig söndag

[1122]
Jag hade tänkt sova länge, men har sovit oroligt i natt, som jag har gjort de senaste tre nätterna, inte roligt alls.
Vet inte vad det beror på, om det är vädret eller vad det är.
Har lite ont i benen när jag vaknar på natten, tur det hjälper med en tablett.

Solen skiner idag, så jag funderar på att ta mig en promenad senare idag.
Har ju min mp3-spelare som sällskap nu. :)

Mä, jag trodde jag hade mer än skriva om, men tydligen inte.
Men det är klart, dagen är ju ung än, och jag skrev om festen igår kväll.

Angående den kille jag har skrivit om tidigare.
Grejen är den att vi kommer inte att bli ett par, utan det är bara på det fysiska planet vi träffas, men det är inte så dumt det heller, för det är rätt nice... ;)
Jag gissar att han har börjat jobba nu, därför blir det svårare att träffas på veckan.
Men jag ska nu hålla mig, jag ska inte höra av mig till honom, får se hur det går, ska ge mig den på det, hur mycket det än kliar i fingrarna så ska jag hålla mig!

Ska se lite jag spelade in från tvn igår.

Ha en härlig söndag!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan den mannen möjligtvis heta magnus?

2007-08-20 @ 17:36:25
Postat av: Anonym

Eller nåt på M.. har ju som följt dig ett tag nu på bloggen.. =)

2007-08-20 @ 20:35:42
Postat av: Eva till Anonym

Vad får dig att tro att han heter Magnus eller att det börjar på M?
Och förresten vem är DU????

2007-08-22 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback