Nu är det mörkt

[2240]
Att det är mörkt nu är ju inte så himla konstigt, men det var mörkt redan vid 2130-tiden när jag körde hem från Vännäs.
Jobbade sista dagen där idag, för den här veckan.
Ska jobba där måndag och tisdag också.

Imorgon bär det av till Robertsfors, antingen stannar jag till i Laxbacken på väg dit eller hem.
Har inte bestämt mig om jag sover över eller inte... Men jag tror inte att jag gör det, men det hinner ändras... Kanske...

Blev bjuden på middag hos en gammal jobbarkompis, därför blev jag kvar i Vännäs längre än vanligt.

Hade tänkt diska ikväll, men det får vänta till helgen, någon dag.

Förresten, jag såg att min kusin ska spela på Restaurang Marias i Vännäs på lördag, skulle vilja fara dit.
Får se om jag får med mig min gamla jobbarkompis, har jag tur får jag nog sova över där också. =)

Nä, nu är det sängen som hägrar!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback