Nä, det blev inget

[2221]
Det blev ingen fest i Robertsfors för mig ikväll.
Visst hade det väl varit trevligt, men det har varit skönt att bara vara hemma och ta det lugnt också.
Jag gissar att de for ganska tidigt idag, om jag skulle ha följt med någon dit, och jag kände inte för att vara där redan vid 17-tiden, stannade därför hemma, sen var jag helt enkelt inte sugen heller.

Vad har jag gjort sen jag kom hem från jobbet då?
Det är ganska lätt sammanfattat... Friidrotts-VM.
Det ser bra ut för Carro i sjukampen. *heja*

Härom kvällen så räknade jag mina guldtior jag har i en spargris, många var det... =)
Ikväll har jag räknat fem- och en-kronorna, många var det där också... =)

Har lagt in räkningarna också i afton, tänk, det gick den här månaden också.

Nä, nu funderar den här tjejen på att gå i säng.
Undrar om jag ska stiga upp i natt och se friidrotts-VM... Får se om det.

Förresten, något helt annat, vaknade med händerna under täcket inatt igen... Förstår inte varför...

Slut för idag, i alla fall den här gången...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback