Mulen måndag

[1528]
Det är en mulen måndag idag.
Låg i sängen till 10-snåret idag.
Fantiserade om vad som kunde ha gjorts om jag hade haft sällskap i sängen. *ler*

Gick på biblioteket, men de öppnade inte förrän 14, så jag vände om hem igen.

Sen blev det en utflykt till skogen. =)

När jag kom hem därifrån så hade bibblan öppnat, så jag gick dit och frågade varför min bok som jag reserverat inte kommit till Ersboda som jag begärt.
Det nya systemet fungerade inte som de ville, så de ringde till Sävar där boken fanns och bad dem skicka den.
Så mitten av veckan kanske den kommer.

Inget mer att förtälja den här gången.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem fantiserade du om då? ;) *nyfiken*

2007-08-13 @ 17:55:24
Postat av: Eva till Anonym

Vem är det som frågar...??

2007-08-13 @ 19:53:40
Postat av: Mona

Hur går det med bilplanerna?!

Postat av: Eva till Mona

Är lite kluven, både vill och inte vill köpa ny bil.

2007-08-13 @ 21:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback