Min födelsedag

[2339]
Nu är det inte så länge kvar på min födelsedag.
Den har förflutit fint.
När jag slutade idag hade jag sex sms som väntade, bland annat från storebror och en kusin, de ville komma och fira mig.
Så när jag kom hem var det till att börja röja undan det värsta, tur det finns skåp och en klädkammare, att stuva undan i.
Hade inget fikabröd, men det kom storebror med, jag hann baka en kladdkaka, men den var alldeles för varm för att äta.
Jag skulle ha gjort som jag tänkt, gå in på Konsum och köpt en mix till toscakaka, den är så himla god, och det går så fort att göra. Den hade nog blivit mer uppskattad än kladdkakan.

Av storebror, och jag gissar Annika, fick jag ett par hörlurar till mp3-spelaren.
Av mina kusiner, de var två som kom, fick jag en fredskalla med kruka.

Imorgon har jag tänkt gå på OKQ8 och Obs, ska göra lite ärenden.
Då har jag också tänkt använda min mp3-spelare, om jag får igång den.
Jag har fått igång den, men jag har inte fått igång radion än, men snart kanske... =)

På fredag är det fest, ska fara direkt från jobbet till MN.
Får se vad som blir sen.
Ser ut att bli jättetråkigt väder, regn!
Nu vet jag ju inte vad det kommer att bli för folk, men jag skulle tycka att det skulle vara kul, och skönt, att sitta hemma hos MN, men det är ju Citykalaset, så det lär ju vara rejält med folk på stan.
Men samtidigt, är det regnigt så är det ju inte så säkert heller... Nåja, det är bara vänta och se.

Nä, nu ska jag ta och borsta tänderna och gå i säng!

Ciao!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback