Lördag

[2114]
Jobbade idag, det gick bra, men jag tycker de ska ändra runt kassorna på Ersboda, inte ergonomiskt tycker jag...
Kassan stämde i alla fall, det var skönt.

Cyklade idag.
Har ju blivit så styv i knäna tidigare, men ett tips från MS gjorde att jag inte känner av det! :)
Tipset var att höja sadeln, så enkelt!

Hade tänkt använda min cykelpump idag, men det gick inte så bra, men tog mig ändå på jobbet.
For på Sporthuset för att kolla om den grej som saknades gick att gå tag på, hann inte fråga, för storebror ringde.
Han och Annika ville ha skjuts på Norrforslogen, de skulle dit på bröllopsfest.
Jag ställde upp.
Cyklade hem och tog bilen på Grubbe, körde Jans (storebror) Saab till Norrfors, eventuellt ska de ha hämtning ikväll, hade funderingar på att ta en cider, men se det gick inte.

Ska se om filmen på trean är bra, eller om det blir ännu en lördagkväll med ett evigt zappande, för det finns inget att se.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback