Lär jag mig aldrig?

[2138]
Den frågan ställer jag mig varje gång jag hamnar i denna sits.
Vilken sits då?
Den här sitsen när han aldrig hör av sig, medan jag hör av mig näst intill hela tiden.

Jag förstår om han blir less, men samtidigt, så säger han inget heller.
Kanske kör han "the silence treatment", hör han inte av sig så mycket, så kanske jag lessnar.
Och ibland så hjälper det.
Jag bestämmer mig att NU ska jag inte höra av mig mer, men så går det ett tag, och så skickar jag ett sms eller skriver på msn.

Det jag blir mest irriterad över är att han verkar vilja träffas, men det kommer hela tiden något annat som verkar vara viktigare...

Nåja, det är inget jag kan göra åt, jag måste bara försöka hålla mig från att höra av mig,
men det är inte så himla lätt... Tyvärr.

Kom tillbaka till Umeå idag efter att ha varit i Laxbacken sen onsdagkväll.
Trodde ju i min enfald att kanske, kanske... Men icke...

Igår var mamma och jag till Sikeå Hamn och hämtade lite saker på Andra varvet, och gissa om det regnade då. Himlen var nästan öppen, gissa om jag blev blöt, men inte mina fötter, skorna höll mig torr! Gore-tex skiktet i skorna höll mig torr! Skönt!

For upp till Robertsfors för att hälsa på pappa vid 21-tiden, men han hade gått i säng.
Jag får hälsa på honom på tisdag, då ska jag jobba i Robertsfors.
Vem vet, kanske blir det något annat då också... ;)
Men som det har sett ut hittills så är det inget att hoppas på...

Imorgon är det jobb igen och på kvällen är det fest hos MN.
Vill egentligen inte, eller lite både och, kommer att fara dit, men mest troligt kommer jag att ta sista bussen hem, så jag kommer att vara hemma vid 2330.

Ärligt, kommer ett annat erbjudande, så finns nog risken/chansen att jag tar det istället...

Mer än så här blir det inte för ikväll.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad är det för stolpskott du menar? Bor han i robertsfors?

2007-08-17 @ 23:12:28
Postat av: Eva till Anonym

Vem är det som frågar?

2007-08-17 @ 23:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback