Jag borde inte...

[1044]
...jag vet det, men jag kan inte hjälpa det.
Vad tänker du kanske?
Hmm, jag känner mig inte direkt arg, men irriterad och besviken.
På vad?
Tja, det är det manliga könet, who else??

Det är egentligen ingenting att bry sig om, men jag trodde att han ville "get it on", men alltid kommer det något annat som han hellre vill göra.
Jag får på annat håll, men ändå, det var så härligt sist, det går inte att sticka under stolen.

Ringde AFs kundtjänst idag, tala om att det är en djungel.
När jag gjorde en ny handlingsplan, på min födelsedag den 1 augusti, när jag då ringde till AF, så fick jag för mig att det var min handläggare som var tvungen att kolla på den, men så är det inte, fick jag veta idag.
Så han på kundtjänsten tyckte jag skulle på AF idag, men jag har annat planerat idag.

Ska dessutom till Laxbacken sen idag, och kommer nog inte hem förrän på fredag förmiddag.
Så på måndag blir det att jag åker ner på stan och går på AF, detta otyg... Eller kanske inte...
Men det är så himla mycket om sig och kring sig.
Men har ändå bestämt mig att fara på AF på måndag, hänga på låset klockan 09.

Nä, kanske dags att göra lite... Eller kanske inte...
Klä på mig vore kanske en idé, men jag ska inte fara någonstans förrän strax efter 13 någongång.

Ska vara hos Lisa E klockan 14, men före det ska jag lämna tillbaka en ost på Obs, den smakade inte gott, köpte den igår, ska också fara om hos storasyster och lämna tillbaka några filmer jag lånade av henne.

Må gott!

Vem vet vi kanske syns i vimlet i Laxbacken eller i Robertsfors! =)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en ganska typisk egocentrisk, svinaktig karl tycker jag...alltid på deras villkor..

2007-08-16 @ 12:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback