I did it!

[1723]
All by myself!
Jag vill kalla mig ganska teknisk, men ändå kände jag mig lite fundersam över hur jag skulle klara av att få igång min mp3-spelare, men jag klarade det galant!
Hittade till och med igen var jag kan radera en låt, fast det inte står i instruktionsboken.
Nu är jag stolt över mig själv! :)

Har tvättat idag, men det tar lång tid innan det torkar, är fuktigt ute, som tur är blåser det.
Tänkte byta i sängen ikväll, hoppas lakanen hinner torka, annars får jag sluttorka dem i tumlaren.

Hade ju tänkt gå på mina ärenden idag, men eftersom det var så himla fuktigt så tänkte jag att innan jag är framme på första stället så kommer jag att vara så himla svettig, så jag tog bilen i stället.
Tar kanske en promenad ikväll istället, vill ju prova min mp3-spelare! :)

Nä, nu är det dags att börja med middagsmaten, blir köttfärslimpa med morotsstuvning och potatis.
Lördag eller söndag blir det fläskpannkaka, mmm, så gott!

Ha det gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback