Helgen närmar sig

[2150]
Idag är det torsdag, även om den börjar ta slut, det är ju faktiskt bara två timmar kvar på dygnet.
I och med att det är torsdag idag så är det ju fredag imorgon.

Jag ska jobba, men först ska vi träffas, E, MS och jag, men det blir kort, typ 1,5 timme.
Förstår inte varför det inte gått att träffas en dag när ingen av oss jobbade, men samtidigt är det skönt att det blir överstökat.

Funderar på hur jag ska ta mig till E.
Hade tänkt gå, men jag ska ha med mig ganska mycket.
En form med lasagne, MS presenter och jobbkläderna.
Jag får se imorgon, om jag tar bilen eller om jag går, jag ska göra mitt bästa att slippa ta bilen!

Slutar 1930 imorgon, eftersom jag inte börjar förrän 1450.
Vad som händer efter det har jag ingen aning om, men det ger sig väl.
Stannar kanske av hos E för att hämta hem min form.

Jobbar även på lördag.
Får se om det blir en resa norröver då, är fest i Robertsfors, men är det ingen annan från jobbet som ska fara, så blir det inget, för jag åker inte dit själv.

Nästa vecka jobbar jag tisdag till fredag, tre dagar i Vännäs, hela dagar.
Det är väldigt bra!

Nu blir det sporten på SVT2.
Det skulle visst sändas från matchen mellan UIK och Brasilien.

Mer än så här blir det inte idag.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback