Fyllek*t

[2338]
Så var jag hemma från festen.
Den var trevlig, hade jag varit där längre så hade jag nog tyckt det hade varit tråkigt.
Sen var det sista chansen att ta sig hem med bussen också, så det var lagom att ta sig hem där vid 23-tiden.

Oj oj, det var en snygging på festen, en charmknutte utan dess like, vet inte hur gammal han var, men runt 40 skulle jag gissa.
Vet inte vad det var, men han hade det, så enkelt var det.
Givetvis var han ringmärkt, men titta kan man alltid göra. =)
Dessutom var hans fru med, så han skulle ju inte göra något eftersom hon var där, sen var vi hos hans jobbarkompis, så det hade inte funkat att göra något ändå.

Hoppades in i det sista att kanske skulle det komma körandes en bil norr ifrån, men icke...
Får somna själv ikväll också.
Jag som är så sugen, men jag får vackert lägga mig själv i sängen... *suck*

Skönt att ha sovmorgon imorgon i alla fall, ingen klocka som väcker mig, bara mig själv.
Hoppas jag sover bättre i natt än vad jag gjorde natten till idag, sov väldigt oroligt.

God natt Sverige, var du än är!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback