Friidrott hela dagen

[2227]
Det har varit friidrott hela dagen!
Steg faktiskt upp i natt vid 03-tiden för att se Musse gå till final i 3000 meter hinder, även om han var med i sista heatet, men det gick bra att vara uppe.

Vaknade av mig själv vid 09 och steg upp, det var ju repris på nattens friidrott. =)

Annars har jag inte gjort många knop idag.

Till middagsmaten drack jag vin, som jag skulle ha druckit igår, men eftersom jag inte skulle köra bil idag, så tänkte jag att jag kan ju lyxa till det på en söndagkväll lika gärna som en lördagkväll.

Imorgon är jag ledig, sen jobbar jag resten av veckan.
Tisdag-torsdag ska jag vara i Vännäs, sen vet jag inte om jag ska vara i Robertsfors på fredag, ska jag inte det, ska jag vara på stan fredag och lördag.

Mer svammel än så här blir det inte...

Puss och kram

PS. Vet inte om jag stiger upp i natt och ser kvalet till höjdhoppet och 100 meter häck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback