För mycket sol i Killingen

[0010]
Det här kan bli lite konstigt...
För det är fortfarande onsdag för mig, men för bloggen är det torsdag, men vi ser hur det går.

Åkte till Laxbacken i går, blev kvar där tills idag (onsdag).

Mamma, Marina och jag åkte till Killingsand, det var ju så bra väder!
Men det blev lite för mycket sol för min del, har bränt mig, men som tur är gör det inte så himla ont, det är bara lite stramt i skinnet.
Men jag smörjer och försöker hålla det mjukt.

Imorgon (torsdag) blir det Nolia, får se hur länge.
Men det blir kanske att åka dit vid 11-tiden, eller något sånt och sen får jag se hur länge jag går där, ska dit ensam så det kan ju gå fort, men jag kan ju också vara där hur länge jag vill. :)
Klockan 18 är det 5-årskalas för Levina, mina funderingar är om jag ska ta med mig present och så på Nolia eller bestämma mig för att åka hem först?
Alternativet är att göra allt klart, och ställa det i en påse innanför dörren, för att OM jag blir på Nolia, så kan kanske mamma svänga förbi här innan de åker till Levina.
Det låter som ett bra alternativ, jag röstar på det! :)

Jag har ju tänkt köpa "ny" bil.
Det känns som om jag inte riktigt kan lita på den jag kör nu, tyvärr.
Jag skulle vilja ha en Seat Ibiza, får se vad det blir.
En Seat Toledo skulle också funka.
Båda sorterna finns i Umeå, men vilken är mer prisvärd?? Det är frågan...

Nu är det dags för sängen här!
Så jag tar mig upp imorgon (torsdag) och hinner göra allt innan jag ska på Nolia.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback