Fest

[1608]
Inget annat trevligt erbjudande har kommit, så det blir fest ikväll ändå.
Det kommer att vara en kille där som MN skulle para ihop mig med i vintras, kommer att kännas lite konstigt att träffa honom.
Första gången sen i vintras.
Jag har väldigt svårt att tro att jag kommer att vara där längre än till 23, när sista bussen hem går, kanske blir det redan tidigare.

Ska äta lite nu, sen duscha och jag funderar på att byta kläder... Det har ju börjat regna, men äh, jag tror jag kör på det jag bestämde imorse.
Ett par vita jeans, svart linne med brodyr och paljetter. Ska ta med en svart nät-kofta och en röd tjockare kofta.

Är inte alls sugen på fest... Blä!
Nåja, blir kanske bättre när jag väl är där, kanske...

Ha en härlig lördagkväll!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback