En timme tidigare

[2156]
Jag har tänkt börja en timme tidigare imorgon, 08 istället för 09.
På fredag är jag i Robertsfors och jobbar, då börjar jag inte förrän 0930, så det ska bli skönt med liiiite sovmorgon.
Vet inte om jag stannar kvar hemma till på lördag eller inte, börjar ju inte förrän 1230, och jag kan stå gratis på stan med bilen.
Jag tar med mig kläder för att stanna kvar, så är jag förberedd.

Annars idag då?
Har plockat varor hela dagen, hyllorna fylls på allt eftersom.
Är jag ledig den 10 september, en måndag, så har jag nog tänkt fara till Vännäs och gå på invigningen.
Kommer inte vara där klockan 10, men senare på dagen.

Friidrotts-VM...
Stackars Susanna Kallur!
En ynka hundradel från ett brons, två till silvret och fem till guldet...
Jag led/lider med henne...
Vi fick en till fjärdeplats, Stefan Holm i höjdhopp...

Men vi får glädja oss åt Johan Wissmans lopp, han tog sig till final i 400 meter.

Nä, det är väl dags att börja göra sig klar för sängen, ska ju stiga upp en timme tidigare än idag.

Ikväll när jag körde hem från Vännäs så såg jag två regnbågar, en var jätteskarp, jag såg både början och slutet.
Det var lite magiskt över det.
Regnet föll och solen sken, det var häftigt!
Inget speciellt så över en regnbåge, men det var något särskilt med den här, vet inte vad...

Ha en underbar dag!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mona

vädret är verkligen ombytligt nu... tyvärr missade jag regnbågarna, däremot såg jag stora skaror av tranor som flög söderut nu ikväll. Hösten är här...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback