En ny vecka

[2215]
Japp, idag blev det en ny vecka.
Jag började med att fara ner på stan, skulle kolla om några trekvartsjeans på KappAhl, men hittade inga, vilket innebar att jag sparade lite pengar. :)

När jag var på stan så ringde mobilen, jag skulle få jobba på Strömpilen.
Jag började 13 och skulle sluta 1815, men det blev till 1930, för det var ganska mycket folk.

Annars har jag inte gjort så mycket.
Handlade lite på ICA Maxi innan jag for hem.
Hittade en present till Levina, skönt att ha det gjort.
Ska på hennes kalas på torsdag.

Igår var det middag i stugan, fick åka med Annika och Jan.

Imorgon har jag tänkt åka till Laxbacken, kusin Lena hoppas jag är kvar där än, och sen blir det lite annat besök hade jag tänkt sen på kvällen... ;)
Om det funkar vill säga.

På onsdag hade jag tänkt gå på Nolia.
Ska inte ha något, det enda jag vill hitta är en plånbok som jag vill ha, men det är svårt, har sökt ganska länge, men har inte hittat någon som jag vill ha.
Men plötsligt händer det... (vems slogan är det??)

Har varit varmt och skönt idag, och imorgon ska det visst bli ännu varmare.

Slut för idag!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback