En härlig måndag

[1242]
Tänk vad skönt det är när jag tar mig upp på morgonen, gör mina ärenden på stan, kommer hem och känner mig tillfreds med mig själv!
Det känns verkligen som en härlig måndag!
Fråga mig inte varför, men det kan ha att göra med att det gick bra på AF, fick prata med en bra handläggare, skulle gärna vilja byta till honom, så jag hade honom, istället för den där förskräckliga häxan jag annars har.
Men samtidigt, så länge jag inte behöver träffa henne så är det helt okej.

Gick runt på stan sen.
Var in på jobbet, hade tänkt få arbetsgivarintyg, men chefen var inte där, så hon får göra det när hon kommer in senare idag.
Kollade om börsar, men hittade ingen som föll mig i smaken, men snart kanske den bara ligger där.
Köpte en skiva, Moneybrother/Pengabrorsan, den var ju på rea. :)

Sen upptäckte jag till min fasa att min favorit-BH har blivit ändrad...
Har dock inte provat den, så jag vet inte om den även har blivit oskön, men det får jag kolla om någon annan gång.

Om några timmar bär det av mot Laxbacken.
Ska plocka ihop lite kläder, bland annat jobbkläderna.
Diska ska jag också göra innan jag ska fara, skönt att komma hem till en tom diskbänk.

Just ja, klockan 14, om en dryg timme, ska jag gå på biblioteket, för att kolla om min bok har kommit och lämna tillbaka två böcker.

Hoppas du också har en härlig måndag!
Solen skiner här hos mig idag! :)

Puss och kram

PS. Vaknade två gånger i natt med händerna under täcket... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback