Det gick...

[2310]
...bra att jobba idag, kassan stämde också.
Även om jag gjorde något konstigt, men det löste sig i alla fall. :)

Cyklade dit och hem, skönt faktiskt, men oj, vad jag börjar svettas när jag stannar av.
Måste dock försöka få fast sadeln ordentligt, den sitter löst just nu, jag kan göra en 360 utan större problem.

Imorgon ska jag hälsa på den kompis, sen bär det av till Laxbacken hade jag tänkt.
Får se om jag blir kvar där tills på fredag, börjar inte förrän 1450 då.

Kom precis på att jag är bjuden på fest på lördag, vet inte om jag är såå sugen på att fara dit, men jag skulle kunna dit och visa upp mig en stund och sen ta bussen hem...

Har duschat ikväll, och det var sååå skönt!
Ska bli gosigt att krypa ner i sängen snart, synd bara att det är själv...

Hade fantasier igår kväll också... ;)
Får se om det blir såna ikväll igen...

Må gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback