Citykalaset och idag

[2024]
Igår blev det direkt till MN från jobbet.
For från MN vid 2130-tiden.
Vi blev avsläppta vid News, taxichauffören ville inte köra Storgatan, och det förstår jag, det rörde sig väldigt mycket folk där eftersom det var Citykalaset med RIX FM festivalen på kajen.

De andra skulle gå ut, men jag var inte ett dugg sugen och eftersom jag hade lovat att jag skulle börja 08 idag, så kändes det ännu skönare att få fara hem tidigare.
Tog bussen som gick 2315 från Vasaplan.

Sov gott, men var ordentligt trött när klockan ringde i morse, och har varit det hela dagen.
Kommer att somna gott i kväll, även om jag satt och slumrade på bussen hem.

Får se om det blir besök ikväll eller inte...

En kompis ringde i afton, hon ska komma hit imorgon.
Hon har så nära till mig från jobbet.
Funderar på vad jag ska bjuda på... Fika eller mat?
Får fråga imorgon när hon ringer.

På måndag ska jag ner på stan, en jobbarkompis hade så snygga trekvartslånga stretchjeans på sig idag, så jag ska ner och se om de finns kvar på rean. *håller tummarna*
Och att de passar... *håller tummarna ännu mer*

Annars så hostar jag bara, ska kanske ringa till Sjukvårdsrådgivningen och höra vad de säger, eller så köper jag bara Noskapin och ser om det hjälper.

Ha det gott!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mona

det kan nog stämma bra det, hade med mig två av de boende och vi var på väg tillbaka till carlshem. Hade varit på Nolia på eftermiddagen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback