Blixtrar och dunder

[2214]
Ja, men tala om blixtrar och dunder det har varit här ikväll, och efter det kom världens regn, det formligen öste ner.
Smattrade ordentligt mot rutan.

Det har varit friidrott idag också.
Linus Törnblad seglade över kvalhöjden 2,29 cm, tog sig genom kvalet utan en rivning.
Stefan Holm rev en gång på 2,29, men sen så tog han tag i saken och klarade även han kvalhöjden.
Susanna Kallur tog sig vidare på 100 m häck.

Imorgon är det dags för Johan Wissman och final för Musse, jag missar det, jag ska jobba.
Men det är tur att det är Studio Sumo imorgon kväll, då blir jag uppdaterad.

Idag fick jag besked, på fredag jobbar jag i Robertsfors, hela dagen.
Troligtvis blir det senare i september också några dagar att jag ska jobba i Robertsfors.

Imorgon blir det Vännäs.
Blir nog ingen kassa imorgon, det blir att fylla på hyllorna i den nya butiken.
Den har blivit självbetjäningsbutik.
Nu är det sista rycket innan det ska bli helt klart.

Ha det gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback